HvidovreBo - Forside
  • HvidovreBo
    • Om HvidovreBo
    • Generalforsamling
    • Organisationsbestyrelse
    • Nyheder
    • Artikler
    • Udbud
    • Sommerhuse
    • App
  • Dokumenter
  • Søg Bolig
  • Log På
  • HvidovreBo
    • Om HvidovreBo
    • Generalforsamling
    • Organisationsbestyrelse
    • Nyheder
    • Artikler
    • Udbud
    • Sommerhuse
    • App
  • Dokumenter
  • Søg Bolig
  • Log På
Velkommen til HvidovreBo's hjemmeside. Vi håber I får glæde af den. Læs om HvidovreBo.
  • print
  • Forside
  • Artikler
  • HvidovreBo
  • App
  • Om HvidovreBo
  • Generalforsamling
  • Organisationsbestyrelse
  • Nyheder
  • Artikler
  • Udbud
  • Persondataforordning
  • Sommerhuse
  • App

Beboer-appen FA09 Mit Hjem

FA09 Mit Hjem er en app for alle beboere i HvidovreBos afdelinger. Appen giver dig nem og sikker adgang til beskeder og relevante oplysninger om dit hjem og din boligafdeling.

 

hånd iopgave u baggrund.png

Sådan kommer du i gang med FA09 Mit Hjem

Søg efter ”FA09 Mit Hjem” i App Store eller Google Play Butik på din telefon og download appen.

Du skal bruge en aktiveringskode, som du finder på BeboerWeb. Når du er logget ind på BeboerWeb, skal du klikke på dit navn i den blå bjælke og derefter vælge "Kontooplysninger". Her finder du din aktiveringskode ude i højre side under "FA09 Mit hjem". Dit brugernavn er det samme som til BeboerWeb.

Med FA09 Mit Hjem appen får du:

  • Mulighed for at sende fejlmeldinger til ejendomskontoret - se vejledning nedenfor
  • Beskeder fra ejendomskontoret, hvis der f.eks. skal lukkes for varmen*
  • Kontaktoplysninger til ejendomskontor, administration og evt. vagtselskab
  • Overblik over økonomien i dit lejemål
  • Adgang til diverse breve fra administrationen
  • Adgang til dokumenter vedr. din bolig – f.eks. lejekontrakt

*OBS: Husk at slå notifikationer til når du installerer appen. Ellers ser du ikke beskederne fra ejendomskontoret. Du kan finde en vejledning til notifikationsindstillinger på iPhone her og på Android-telefoner her.

Bemærk! Lad ikke andre personer se dine loginoplysninger, da appen indeholder personfølsomme data. Har andre fået uretmæssig adgang til din telefon, kan du deaktivere appen på BeboerWeb.

Indsend opgaver til ejendomskontoret via appen

Funktionen ”Opret opgave” i appen giver dig mulighed for at sende opgaver/fejlmeldinger vedr. dit lejemål til ejendomskontoret. Det kan f.eks. være besked om, at en vandhane drypper eller at en stikkontakt ikke virker.

Vejledning: Sådan sender du en opgave til ejendomskontoret

Vejledning - Sådan sender du en opgave via FA09 Mit Hjem.PNG

 

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvordan logger jeg ind? På appen logges ind med samme brugernavn som på BeboerWeb. Derudover skal der anvendes en aktiveringskode, som du kan finde på BeboerWeb - Klik på dit navn i den blå bjælke og vælg derefter "Kontooplysninger". Aktiveringskoden står ude i højre side under "FA09 Mit hjem". 

Appen kender ikke mit brugernavn - hvad gør jeg? Har du selv ændret dit brugernavn på BeboerWeb, kan du prøve at logge ind på appen med dit oprindelige brugernavn til BeboerWeb. Kender du ikke dette, så kan du få det oplyst hos FA09 på tlf. 43 42 02 22.

Jeg vil gerne logge ind med fingeraftryk - hvordan gør jeg? Hvis din telefon understøtter login med fingeraftryk, kan du slå funktionen til i appen ved at trykke på menupunktet "Profil" og vælge "Benyt fingeraftryk til at logge ind" nederst under "Indstillinger".

Min mobil er blevet stjålet - hvordan deaktiverer jeg appen på min telefon? Log på BeboerWeb, tryk på dit navn i den blå bjælke og vælg "Kontooplysninger". Ude i højre side vælger du derefter "Deaktiver alle enheder".

Kan jeg bruge appen på min iPad eller tablet? I første omgang er appen udviklet til mobil. Den kan godt bruges på en iPad/tablet, men fungerer bedst på mobil.

Hvorfor modtager jeg ikke de beskeder, som ejendomskontoret sender ud? For at modtage beskeder fra ejendomskontoret om f.eks. lukning af det varme vand, skal telefonen være sat op til at vise notifikationer for appen. Du kan finde en vejledning til notifikationsindstillinger på iPhone her og på Android-telefoner her.

Jeg oplever en teknisk fejl i appen - hvor henvender jeg mig? Send gerne en mail til fa09@fa09.dk med skærmbilleder af problemet. Husk at der ikke må skrives personfølsomme oplysninger i mailen.

 

 

1

Kontakt

FA09 Stationsparken 24, 2. th 2600 Glostrup

Tlf. 43 42 02 22 Fax. 43 42 02 21 fa09@fa09.dk CVR.nr. 31953316

Åbningstider

man-fre kl. 10 - 14

Links

  • SMS-Service
  • BL.dk
  • Huskeliste til afdelingsmøde
  • Tilgængelighedserklæring
FA09 – Forside